2013. július 29., hétfő

Tengeri tehén, más néven Szirén

       Tudod milyen állat a tengeri tehén? Én néhány hete még nem tudtam, hogy létezik ilyen állat. De érkezett egy megrendelés, és mivel szeretem a kihívásokat, bevállaltam. Még jó, hogy a 21. században élünk és az Interneten szinte minden információ fellelhető bármilyen témával kapcsolatban. Megtudtam, hogy más néven sziréneknek is nevezik őket, és számomra meglepő módon az elefántfélék közeli rokonai. Két családba, a Manátuszfélék és a Dugonfélék családjába sorolhatók. A megrendelésem tárgyát képező tengeri tehén Manátuszféle.  Főleg a floridai partokon, sekély part menti vizekben, tengeröblökben, lagúnákban élnek, moszatokkal, hínárokkal táplálkoznak. Nagyon barátságos kis állatoknak tűnnek.
A megrendelőm szerint pont így néznek ki.
Ahhoz képest, hogy korábban a létezésükről sem tudtam, azt hiszem elégedett lehetek a végeredménnyel.





Nincsenek megjegyzések: